Titt', bah titt'!

Titta vilket otroligt vackert kamésmycke som karln hittade! :O



Det är en ring då va. Sånt här sitter han och luskar fram och slänger i ansiktet på mig för att "kolla om jag gillar den". Det är klart att jag gör! Han känner ju mig, vet exakt vad jag gillar och inte gillar. Vi är båda suckers för kamésmycken. Och jag då: "Vart hittade du den? :O" .. "Vad kostar den? Jag vill ha den!"
Då svarar han att det tänker han inte säga, för han funderar på att köpa den åt mig.
Födelsedagstider alltså.
Men det är ju jättesurt att han visar en bild, men inget mer. :C Nyfiken! Det är ju jag i ett nötskal. Det vet han också. Han retas bara med mig. Karlar alltså! :O De ska bara retas hela tiden.

Ja, jag får väl se vad som händer på dagen. Årets viktigaste dag. 31:a mars. Notera!

El Hjorto - OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0