Sunrise.

Goooooood morning!
Nu är klockan 12.21, MEN (!) jag var uppe klockan 05.59 i morse. Varför? - Yuki väckte mig genom att kräkas alldeles nedanför min sida av sängen. Jag klev ur sängen, tände lampan och insåg att då jag klev ur sängen missade jag precis kattens mysiga spya med minsta marginal. "My lucky day!" tänkte jag. Med min vanliga otur hade jag såklart klivit rakt i den. :D Då jag städat undan den så passerade jag köksfönstret och såg en väldigt fin soluppgång. "Men shit vad fiiiiiiiiiiiint!" utbrast jag. Robin grymtade någonting från sovrummet, han bara sov vidare han. Haha, han lyssnar nog alltid bara med ett halvt öra när jag babblar på. Jag skyndade och hämtade min kamera och tog en bild, sedan gick jag och lade mig igen. Nu är jag vaken igen, denna gång var det andra katten Chili som väckte mig, dock på ett mycket trevligare sätt; han var på goshumör. :) Och nu ska ni veta, att när Chili är gosig; då gosar han! Spinner högt, buffar på en och slickar på en där han kommer åt. Ansiktet, armar, hår, osv. :D

Såhär såg det ut imorse:



Fint va? :)

As for me, jag känner mig lite hängig, tror jag har en förkylning på g, så jag ska ta det lugnt idag. Åtminstone tills det är dags att åka till jobbet. ICA-power!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: tasha

åh vad fint :D

2011-03-09 @ 17:10:14
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0