Söndagsångest.

Japp!
Extra mycket eftersom det är lov-söndag. Sista lovdagen. Tillbaka till verkligheten imorgon, och det känns som om jag borde se fram emot det, men det gör jag verkligen inte. Inte alls faktiskt. Inte det minsta. Jag ligger efter i matten. Okej, inte egentligen, men enligt min egna tidsplan gör jag det. Det känns hopplöst med fotot eftersom halva min klass är ett gäng latmaskar som inte ställer upp. Hopplöst känns det mesta nu. Jag försökte muntra upp mig lite genom att pyssla med mina naglar, men det var inte lika kul som vanligt, för de flesta av naglarna gick av på jobbet idag. Typiskt! Men det blev lite blingbling och sådär ändå. Tänkte också satsa på att klä mig lite extra fint imorgon, det brukar kännas lite bättre då, om man känner sig chic.
Tror jag ska spendera resten av kvällen med att göra sit-ups. Typ tuuuusen stycken. Försöka duger ju.
Vad tänkte ni göra inför Beach 2011?

O-peppigt!
God afton.

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0