SEMLA!

Yes!
Hur lång tid tror ni att det gick innan jag smet iväg och hämtade den där semlan? -Ungefär 20 minuter, tror jag. Och god var den, kan jag lova!
Helt otroligt att jag hann fota den lite snabbt innan jag käkade upp den.



Mumsig semla från ICA Maxis egna bagis! :D

Jag tror att jag åt semla med hela ansiktet också, hade grädde på näsan, hakan, lite överallt. Haha, som det ska vara! :D

Jag glömde dessutom bort att nämna att vi köpte ett nytt soffbord idag, på IKEA. Vi bytte ut två små Lack-bord mot ett större Lack-bord, med två våningar. Snubben var ju handyman och satte ihop det där på stört!



Katten Yuki kom med han också, nyfiken i en strut! :)

Nu har vi de två små Lack-borden på balkongen, och det lilla svarta bordet som stod på balkongen vet vi inte riktigt vad vi ska göra med. Men det löser sig nog. :)

God natt alla godingar, ha det kanske huuur bra som helst!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0