Mjölk! <3

Nu kommer ett inlägg om hur mycket jag gillar mjölk.
För det första: Välj röd mjölk, det är ju riktig mjölk! :D
Jag dricker minst tre glas mjölk om dagen, med gott samvete. Shit pommes frites vad mitt skelett måste vara starkt. Som stål! :D Inga höftproteser när jag är 84, inte! :D
Mjölk till maten är det som gäller, det finns ingen mat som mjölk inte passar till. :) Jag gör en miniversion av Dagens Lista för att tipsa om Top tre rätter som passar fenomenalt till mjölk:
3. Kryddiga grytor.
2. Pannkakor.
1. Nybakade kanelbullar.

Aah! Nu blev jag hungrig. Det får vänta, jag måste skriva klart detta! Nåväl, ni som tänkte bråka om detaljer; kanelbullar är visst en rätt! :D Tihiiiiii! :D
Mjölk, O'boy.. Ja, ni fattar. Mjölk uppmärksammas inte tillräckligt! Det är nog det bästa man kan välja att dricka till maten. Hörde dock en löjlig grej om att mjölk skadar tänderna då man dricker det just till maten? Skulle alltså kombinationen mjölk+mat vara skadligt för tänderna? I choose not to believe that.

Välj mjölk till maten! Alltid! :D

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0