Internationella kvinnodagen

Hej på er!
Synd är det, att kvinnor bara ska uppmärksammas en dag om året, tycker jag. Dock mycket hellre en dag, än ingen alls. :) Det som är bra med Internationella kvinnodagen, är att det anordnas olika happenings, till exempel det på Kårhuset i Sundsvall idag. Jag var där, och släpade med mig Robin också, för jag ville gå och lyssna på HanaPee, som var där och föreläste. :) Det var en mycket bra föreläsning, och jag tog lite bilderrr;











I övrigt är det ju Fettisdag idag! Icke att förglömma! Jag och Robin laddade upp med semlor igår, så att vi ska ha att mumsa på senare ikväll då han kommer hem igen. :) Men jag ska erkänna att jag är supermegasugen på att springa till kylskåpet och äta upp båda två med en gång! Det ska jag inte göra, men jag kan inte lova någonting! ;o Jag får återkomma med slutresultatet!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0