I'm watching you...

Dessa bilder behövde sättas upp på min arbetsplats på skolan.





Så att folk förstår att vi menar business! Det är ingen lekstuga; det är vår arbetsplats!

Igår var ingen höjdardag, så jag orkade inte med att skriva något inlägg. Jag fick kokhett kaffe spillt över mina lår samt körde fast två gånger på vägen hem. Inte det trevligaste. Då jag äntligen kommit hem så lagade jag mat, städade och tränade. OH, bäddade sängen med rena lakan också, love that!

Ni ska få se en bild som jag tog this morning också:



En stackars flugis...

Nu ska jag sätta mig med projektbilder, ha en fab onsdag!

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Olle

Helvete Petra!!!

Vilken Frikkin kewl panda hoodie, fan avis att de inte lär passa lika bra på mig haha! xD



Vart köpte du den?

2011-03-23 @ 15:18:14
Postat av: Petra AKA Hjort#1

Nej men tjena Olle! Kul att du gillar den, det gör jag med, haha :D Jag köpte den av en japansk snubbe när jag var på Uppcon förra våren. :) Märket heter Crazyheads, och du hittar dem på denna sida: http://www.punchbrand.com/shop/

Enjoy! :D

2011-03-23 @ 22:07:38
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0