God måndag på er.

HEJSAN!
Som väntat så är detta ingen direkt höjdardag. Angående min klädsel gick jag tvärt emot det jag sa igår och körde istället på grunge-chic. Grunge, visst stavas det så? Nu blev jag osäker. Sak samma.
Tights.
Långt linne á la BIKBOK, de har ju fattat precis hur långa linnen ska vara! Mudd och allt! Tummen upp! Har snart ett BIKBOKlinne i varje färg. ;D
Munkjacka.
Pashminasjal. Lång, mysig. Köpt i Ecuador för övrigt.


Pimpade naglar dessutom. Blåsfisk. Knuten sitter på sin plats också. Notera detta.

Nu måste jag fortsätta med redigeringen av bilderna. Det går sådär med utskrifterna efterom skrivaren är... Sådär. Ni vet. Som den kan vara.

Hoppas ni har en lättsammare måndag än mig.

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0