En underbar födelsedag! :D

God afton!
Jag har haft en jättebra födelsedag, thank you very much! :D
Tog lite bilder på fina saker jag har fått:


Min jättefina tulpanbukett som jag fick från mami och papi! :D <3 Mamma vet ju att lila och vita tulpaner är mina favoriblommor, gulle! :D


En felvänd bild på en jättefin krukväxt som jag fick från mina underbara skolkamrater! :D Tusen tack till Maria, Tomas, Ster, Sandra, Marris och Marius! :D <3 Jag har döpt henne till Gun! :)


Min asgoda tårta! :D 3 lager, chokladgrädde inuti och chokladfrosting utanpå! MUMZ! :9


Utav min underbara pojkvän så fick jag världens snyggaste klocka som han märkt att jag beundrat. ÅH, den är ju så himla mycket JAG! ;D Assnygg! Lite retro sådärva, som man kan va'! :D Tack Robin, du är bäst! <3

Nu så ska jag insupa den sista timmen och fem minuterna av min födelsedag, sedan dra med mig Robin upp och sova.

Tack för all härlig uppvakting på min dag! :D <3

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0