Dripp dropp...

Goddag everyhopa!
Idag är jag seg som hemmagjord fudge! Åååh... Fuuuudgee.. Typiskt, nu blev jag sugen!
I alla fall, vaknade med mycket halsont och täppt i näsan, men efter en stor kopp te med mycket honung var jag på fötter. Såpass mycket på fötter att jag trotsade den halva stormen som härjar utanför dörren. Igår kom det världens snöfall, och idag blåser snön runt och hackar en i ansiktet. Ett litet vår-bakslag, som man får räkna med i början av mars. :) Anledningen till att jag trotsade stormen var att min kära mami ringde och foto-tipsade mig. Utanför hennes jobb är nog världens istapps-paradis då det börjar bli plusgrader. :) Snäll och omtänksam som hon är så brukar hon ringa och tipsa mig när hon ser något coolt som kan bli coolt att fota. :)

Sagt och HJORT, haha, get it? ;D Hjort/Gjort? Aja, Of course you get it! :D Så åkte jag dit med kameran i högsta hugg och hittade mycket fina istappar som droppade i solen. :)









Ja, men det var min förmiddag det. :) Nu ska jag få i mig någon form av mat och sedan ladda inför Hjort-power ikväll! :D Jag önskar er en fantastiskt fredag! :)

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0