Dagens I-landsproblem

Dagens I-landsproblem:
*
Då nagellacket du tänkt använda visar sig ha blivit sådär lite gammalt och börjat klumpa ihop sig.

Detta resulterar i att du måste ta bort det du misslyckat målat på fingret, samt börja om med bas-lacket på tummen igen. Det brukar ju vara tummen man börjar med. Tummen på vänster hand. Eller finns det människor out there som har en annan procedur?
Mycket tråkigt när detta inträffar, speciellt om det var ett av dina favoritlack.

Nu har jag fått hicka också. Nedrans! Jag har svårt att bli av med den... Hur ska det nu gå att måla naglarna ? Och vilken färg ska jag välja nu ? Det blir nog "Riga"; en rosa nyans från Mavala. Eller så kör jag på Graffitti Nails. :)



VASARU? O.ó

Vi hörs imorgon på hemlig plats (skolan). Superhemlig. Det krävs numera en nyckel. Powerful.

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0