Birthday girl!

Nej men hej!
Idag är det årets viktigaste dag; nämligen min födelsedag! :D
21 år fyller jag idag, hurra för mig! Så ikväll blir det såklart tårta, en specialbeställd tårta som jag skräddarsytt. ;D Ni ska få se bild på den senare ikväll då jag ska mumsa i mig den. :) Mami och papi gav mig presenter imorse, jag fick bland annat ett Tomas Sabo-halsband och grejer till bilen! :D Papi är så gullig, han hade fixat ihop värsta lådan med det man behöver. :) Sedan så ska jag ju få en cykel också, som jag önskat mig, haha! Det är lite roligt, önskade mig samma sak vid 21 års ålder som jag önskade mig när jag var 7-8 år, haha. :D Men en cykel ska man ju ha, och jag har växt ifrån min förra. :( Så vi ska åka på cykel-provning här framöver för att hitta en passande. Jag är sugen på en Cruiser faktiskt. :) Vi får se vad det blir för goding.. :D

Här ska ni få en festlig födelsedagsbild! :D



Då man väljer bakgrund i Photobooth blir den ju lite sådär va, som den kan vara, men jag tror ni fattar poängen! ;D

Happy 31th of March! :D

Peace&Love!

/ El födelsedags-Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0