Bara tisdag.

Hej alla!
Idag är det bara tisdag. Eller "barra", om man ska snacka med ful dialekt.
- Haru nå karra?
- Nej, men jag har tuggummi.
- HARU TÖGGÖMMI?!


Nej, nu kom jag in på ett sidospår.
Kungligheternas krav fortsätter! Jag arbetar med deras bilder as we speak. Arbetar med deras projekarbete då, istället för att arbeta med mitt eget projektarbete. Här är dock ett litet smakis på en utav mina trådar som jag går på. Jag har tre olika spår jag går på, alltså, eftersom att jag inte ännu bestämt vilket tema jag ska välja. Denna bild infaller under temat motljus, och är tagen för någon vecka sedan:



Det är då Södra Berget i Sundsvall, byggnaden däruppe är hotellet.
Lite background sådär kan ju nämnas, är att bilden är tagen från badrumsfönstret i Robins lägenhet. Lite fun-fact för er, sådär på tisdagsförmiddagen.

Vill ni ha en photobooth-bild också, dagen till ära? Ja men det är klaaart att ni vill! Ni kan få en av de som jag har i photobooth-lager, så att säga. För ja, I live to entertain, finns här för att lysa upp er vardag så mycket som möjligt. To put a smile on your face. Turn that frown upside-down, sånna saker. Så, till er, kära vänner:



Axel. Marielle. Petra. Enjoy!

Och BARRA för att jag är så schyrre så får ni en bild som jag slängde ihop för ungefär 5 sekunder sedan, så att ni har något färskt att tugga i er också.



Yeaaah, sleeping with the fishes!

Peace&Love, godingar!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0