Tillbaka!

Hejsan! :D
Nu är jag tillbaka och kan återuppta uppdateringen som jag försöker hålla. :)
Hihi, tummen upp för "Görel" som kommenterat igen! :D You go girl! :D Älskar att du tycker att jag är sämst, men ändå fortsätter att läsa min blogg, och bryr dig? :D Jag har ingen aning om vem du är, och jag älskar att du bryr dig om mig så mycket och älskar att läsa om mitt coola liv och se på mina awesome bilder! :) Roliga timmen! :D Jag har en alldeles egen hater, vid namn Görel! :D Görel bryr sig inte om vad jag tyckte om hennes namn. Görel tycker att jag ska slänga min kamera. :D Görel kallar mig "flicka lilla".

Tummen upp för Görel! :D

Bättre väder är på G till veckan också! :D Bad och bad! :D Hurra!

HEJ! Vi tar en en bild ur arkivet på Camprogrammet! :D


Det här är jag, haters. Jag kommer och suger mig fast i erat inre, som en igel. Sitter där och härjar runt, och ni älskar mig.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Görel

Snygg bild..

2011-06-26 @ 23:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0