Post work.

God afton!
Nu har jag hunnit komma hem ifrån jobbet (det fanns mjölk, inga problem), bli väldigt ledsen över att min bil rostar och baka chokladbollar! :D Det var himla längesedan jag gjorde chokladbollar, så det sitter fint nu. Ett glas mjölk och 13 chokladbollar. Jag ska inte äta upp alla, lovade att mamma skulle få smaka också.

I övrigt har jag hittat en fin oversizetröja jag tänkte klicka hem ifrån H&M. Här är den;


Väldigt hjort.

Tidigare idag då jag surfade runt på H&Ms nyrenoverade hemsida ( :O! ) så hittade jag även en cool tischa på rea, men nu är den borta? :( Typiskt det där, kan försvinna när som helst. Antar att den sålde slut under dagen, tyvärr. Men ingen större skada skedd, jag har faktiskt en massa tischor.

En liten notis om kommentarer bara, jag kan inte svara på dem. Jag vet inte om blogg.se kräver någon slags magisk trollstav för att klara detta till synes enkla uppdrag, men det går bara inte. Finns ingenstans jag hittar där man kan svara på kommentarer, tyvärr. Jag läser dem alltid, och vill gärna svara, men kan inte. Finns ingen knapp för det. :(:(:(:(:( MEN! Ställer ni frågor eller så så kan jag svara på dem i vanliga inlägg. Så kommentera på bara, jag läser alltid och uppskattar dem väldigt mycket! :D

Ha nu en fortsatt trevlig kväll! Imorgon är det löning! :D

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Magdorf

Haha, går du inte bara in på kommentarerna och svarar? Det finns ingen specifik "svara" knapp vitt jag vet, men det går att skriva en kommentar där själv? Eller var det alldeles för länge sen jag var in på blogg.se? xD

2011-06-23 @ 23:34:07
Postat av: Anonym

Självklart kan jag göra det, men du vet ju liksom inte när jag svarar. Och det blir rörigt. Det borde gå att svara på kommentarer tycker jag. Knäppt. Men men, det här går ju, om någon går in och tittar efteråt..

2011-06-27 @ 11:48:56
URL: http://broderhjort.blogg.se/
Postat av: Petra

Mitt namn kom inte ens med. Där ser vi, vad bra det går...

2011-06-27 @ 11:49:52
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0