Den lilla svarta, den stora svarta och den tunna svarta...

Hårsnoddar.
Vad gör man utan dem?
Jag vill med detta inlägg informera mina manliga läsare om att en hårsnodd inte är vilken hårsnodd som helst. Beroende på vilken typ av uppsättning man ska ha behöver man olika sorters snoddar.



Exempelvis kräver typen av hästsvans i förra inlägget den tunna hårsnodden. Den ger en mer avslappnad tofs, inte stram utan mer lös. Laid back, ni vet. Haha.

Igår hade jag en inbakad fläta, till den behöver man den lilla svarta snodden.

Till mina slarviga knutar har jag den stora snodden. Den är förresten jättesöt, det är tre stycken jättetunna snoddar som är flätade till en stor. :)

Snoddpower!

Peace&Love!

/El Hjorto


Kommentarer
Postat av: Oscar

Saker man inte visste..

2011-06-21 @ 20:25:10
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/
Postat av: Magdorf

Håller med Oscar

Saker man inte visste...



Hårsnodd som hårsnodd tycker jag, är bara plus om jag kan få dem sitta i tjockhåret mitt så jag kan få det ur vägen. :I

2011-06-23 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0