Dagens Pömp/Dömp

Hej alla mina små kycklingar! :D

Idag känner jag för att dela med mig av mina åsikter, så vi kör en Pömp/Dömp.

Jag vill börja med att Pömpa någonting som räddar alla filmkvällar, nämligen popcornkrydda! :D Det finns på biografer (asdyrt), större livsmedelsaffärer t. ex. ICA Maxi (prisvärt) och på nomorenakedpopcorn.com (prisvärt + fler smaker än vad som finns i Sverige.) Jag är inget jättefan av popcorn, det har jag aldrig varit, men med popcornkrydda (den godaste är caramel!) så blir det superdupergott! :D MumS! :D

Popcornkrydda är Pömpad! :)



Dagens Dömp vill jag tilldela Onepiece. Alltså, vad är det ens? En enorm sparkdräkt? Ska du inte ha en blöja också? En napp i munnen? Sova i en jättestor spjälsäng och säga "gaga" ? Allvarligt talat, det framställs som det ultimata mysplagget. Är det fel på mjukisbyxor helt plötsligt? Är det som sandpapper nu för tiden? Nej ni, det skönaste jag vet att ha på mig är mjukisbyxor och ett linne. Utan BH då. Är ni medlem i den där gruppen på Facebook; "Känslan av att ta av sig BH:n efter en lång dag" ? - Det är jag.
Jaja, nog om det. Det här andra med Onepiece, är att folk blir alldeles för bekväma i dem! De har de på sig ute bland folk! Har hänt flera gånger att olika människor kommer in på ICA i sina fula sparkdräkter. Så pinsamt! Nu får ni ju ge er! Ni är ju oerhört blåögda om ni tror att ingen märker att ni har en jättestor sparkdräkt på er då ni handlar? Jisses, jag skäms ögonen ur mig åt er. Skärpning!

Onepiece är Dömpad! :(



Nu ska jag återvända till min pepsi och popcornkryddade micropopcorn. I mina mjukisbyxor och linne. Gött. Mos.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0