Dagens godingar.

Goddag!

Idag tänkte jag räkna upp dagens godingar i en Dagens Lista. :) Så här har ni Topp 3 godingar idag:

Plats nr 3: Ajax universalspray, för köket ska städas. Jag älskar att städa köket. Skrubba diskbänken med Ajax universalspray. Det blir rent, och luktar rent. Sanitärt. Kirurgiskt rent luktar det. KLINISKT!

Plats nr 2: Jordgubbar. Dagens frukost bestod av jordgubbar med mjölk.

Plats nr 1: Hembakade bullar. Mina hembakade bullar. Det ligger en påse i frysen, jag har inte ätit upp dem än. Stolt. Idag ska jag nog sluka i alla fall två stycken. Kom ihåg russin!

Ett annat plus är att jag ska jobba idag, tjäna kosing och hoppas på att inte mjölken har tagit slut.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0