Dagens 'fit och glad Midsommar!

Goddag!

Idag, regnvädret (som hör till Midsommar) till ära har jag en lite knasig komposition av kläder. Imorse då jag gick till min garderob tänkte jag högt "Vad ska jag ha på mig idag då? ... Blommiga strumpbyxor och poncho." Som ett skämt då. Men vad tar jag på mig? - Blommiga strumpbyxor och poncho. Jag orkade liksom inte bry mig om att det blev en salig blandning. Blommor är somrigt, det är ju ändå juni. Poncho passar utmärkt i regnvädret. Det blev såklart fabt också, jag menar, jag är ju hjort.

Just det, en rolig sak om mina strumpbyxor: Jag har typ haft dem en gång, för de är ju så speciella. Och idag, av alla dagar, när de absolut inte passar eftersom det regnar, så ser jag en tjej med exakt likadana? Som också tagit på sig sina otroligt somriga strumpbyxor, på en osomrig dag? Haha, wierd. Vad säger vi om det? - Wannabe-hjort.


Till min knasiga 'fit ville jag ha en knasig bild. Här är den.


Snyggade till mig lite med en inbakad fläta också. Tjusigt värre.


Dagens ostbåge; Yuki.

Nu är Robin och jag hemma hos mina päron, Midsommarfirande för hela slanten. Varning för låg uppdatering. Hoppas ni alla får en härlig Midsommar med allt som hör till. Sill och grill och snaps? Eller? Ha det gött i vilket fall!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0