På G.

Jag är på G! Jag har förtärt en ipren och halstabletter. Det går ändå inte bra. Jag kraxar på som en liten kråka och halsen känns som sandpapper. Dock är jag glad att jag är på benen, även om det gör ont i kroppen.

Dagens to-do-list:

Fixa håret hos bästa frissan.

Införskaffa skor

Införskaffa ny make-up remover, den är nämligen helt slut.

Införskaffa en ny mascara, märkte jag nu imorse. Det är inte mycket kvar i den heller.

Sedan är det stopp. Jag skall återvända hem och förmodligen lägga mig i soffan med täcke och kudde och sova. Såklart ska jag också invänta middagen, det blir tacos ikväll, och det vill man ju inte missa! :D

Nu ska jag återgå till dessa;



Hoppas att ni får en bra dag, och att ni slipper förkylningar.

Peace&Love!

/El Hjorto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0