Oskadd.

Tillbaka och oskadd, som man brukar vara. Det är ju tur att sådana undersökningar går fort. Bra gick det också, som väntat.

En annan sak som tyvärr inte är bra är min hälsa. Nu ska jag ge Emanuel skuldkänslor som han förtjänar. Då Emanuel körde bilen hem så hade han en massa kyla på i i bilen, detta resulterade i att jag fick sitta och frysa i kallt drag i flera mil. Emanuel tyckte att jag var mesig som sa att jag frös, tills han själv fick sitta i baksätet i det kalla draget. Då fick han minsann äta upp sina ord. ;) Av detta har jag i alla fall nu blivit förkyld. Jag har försökt att kurera min hals i två dagar nu, utan framgång.

Som plåster på såren ska jag åtminstone få Korv Stroganoff till middag idag, hurra! Jag har velat äta det ända sedan båten. Fick för mig att de skulle ha det på båten, vilket de då inte hade. Mami ska också köpa med sig halstabletter till mig, det kommer att behövas.

Jag hoppas att det inte blir värre, för imorgon händer det roliga saker! Då ska jag fixa barret hos min duktiga frissa. :D Utväxten behöver färgas och eventuellt kommer topparna att klippas, om det behövs. Efter det ska jag köpa de fina kilklacksskorna jag visade för ett litet tag sedan. Förutsatt att de finns kvar, vill säga. Hoppashoppas!

Nu ska jag återgå till att dricka te (igen), med mycket honung, och hoppas på det bästa.


Sjuk. Såhär kan man se ut om man har exempelvis påssjuka? Intet ont anande satt jag i bilen på vägen ner till Stockholm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0