Onsdag.

Okej, snabb recap: Vakna och slöa i soffan halva dagen innan jobbet, jobb, komma hem och äta något mumsigt lantbröd pappa köpt, vara sjuksköterska till bilen (pappa är läkaren), parkera vid datorn och fippla på med CV m.m.

Min kära pärla till bil mår tyvärr inte så bra för tillfället. Det är ännu ej klart om den behöver undergå operation eller inte. Vi håller alla tummar vi har! Åh, min pärla! <3 Pappa ska rådfråga ännu en kirurg under veckan..

Till en god nyhet tillhör att det nu växer passionsfrukter på vår balkong! Passionsblomman (som jag trodde bara var en blomma) producerar nu frukt. Spännande va? :D:D:D:D:D:D:D Jag som älskar passionsfrukt! :D

Förlåt för dålig uppdatering.

För att knyta samman alla dessa skilda saker är här en bild på en fin My Little Pony:



Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0