Miljöhjälten!

Här kommer jag, glidandes på min glidarhoj! Min snygga Cruiiiizer! Den fina fisken (nej, inte fisk; cykel! :D) fick jag av mina snälla föräldrar när jag fyllde år. :) Älskar att jag önskade mig samma sak då jag fyllde 21 som då jag fyllde 8 eller 9. Tihi. :)


Zwoooooosh! :D

Det var Robbolobb som fotade. :) Tacktack! :D

Mer cyklar till folket! Miljövänligt, och man blir av med några onödiga kilon. Dessutom är det jättehärligt att cykla. :) Det känns bra när det bränns i låren då man cyklar fullt ös i uppförsbackarna. Workout is good! Good for you. Tänk på det. :)

Jag måste bara skaffa en liten plingelinga till min cykel. Jag vill ha en häftig ringklocka som matchar min coola cykel. Den har ju liksom flames? Hahaha, på ramen? Ser ni? Fräckt va? Ohyeah.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0