Hej!

Hej!
Jag slarvar, jag vet... Ni får förlåta mig. Jag ska bege mig ut här under veckan och ha kameran med mig, så att jag kan visa vad jag håller på med hela tiden.

Detta kan jag dela med er nu, min passionsblomma har slagit ut. :) Den trivs mycket bra på vår inglasade balkong, det blir ju nästan som ett växthus. :)


Exotisk och spännande. Zpenande.

Ja, det var roligt i fredags också, som väntat. :) Till veckan har jag detta att se fram emot:

* Robin fyller år (24, gammal gubbe! ;D)

* Gatufesten på onsdag. (Det är i sig ingenting att se fram emot, det är samma sak varje år, MEN, på onsdag ska jag gå med Magda, då är det gratis inträde, och det vi ser fram emot är att äta Langos och sockervadd. Mumz.)
Megalång mening blev det där.

* Det är badväder både på torsdag och på lördag. Sola och bada! :D Oscar, boka in dig! :D

* På torsdag ska vi ut och äta middag för att fira Robin. Nom-de-nomens.

Ja, men då säger vi väl så då. Adjöken.

Peace&Love!

/El Hjorto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0