Dagens 'fit och shopping.

Hej igen! :)

Här kommer bilder på hur jag ser ut idag, samt lite ting jag handlade idag på Birsta.


Alltid lika seriös. x) Gissa var kjolen kommer ifrån? - Inte H&M! :D

Linne från H&M.
Kjol från... Min kära mormor har sytt den till mig!!!!!!! :D:D:D:D:D Jättefin! :) Dessutom i mjukt och lyxigt tyg. :) Lyllos mig som har en sömmerska till mormor. <3


Jag skulle ta en liten facelook, men det gick ju sådär. Effekten blev cool, dock.


Hittade världens sötaste ring på SIX. Hjort-style! :D Som ni ser har jag filat ner naglarna också.


Plus ett par fina örhängen som jag tyckte var somriga och fina. :) Också från SIX.


Jag har köpt en födelsedagspresent till min kära pojkvän också. Hemliz. Oooooch som vanligt, så fort jag ska ta bilder till bloggen, så kommer Yuki in i bilden och trollar. Han är ett himla troll, den katten. Han känner liksom på sig när jag ska ta bilder till bloggen. Haha, silly! :D

Det blev middag på Taco bar också. Riktigt smarrigt! :)
Hoppas ni också har en bra dag!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0