Åter på torra land!

Hej igen alla glada!
Vad roligt att ni tittat in fast jag varit borta. Over seas, om man säger.

Riga var bra, Stockholm var bra, allt i sin ordning. Här har ni ett litet urval passande bilder:


Frukost på Donkelito innan roadtrip till Stockholm.


Tyst. Jag. Kör. Bil.


Emanuel.


På Tönnebro var det förarbyte och streching.


Dra ner tröjan och sluta se så glad ut!


Hej där.


Maggelurken och jag.


Robinnnn.


Första drinkarna på båten.


Mumsar på med min beska drink som man fick en glow stick med. Jag köpte drinken enbart för att få en glow stick. Såklart.


Rigis.


Rigis.


Rigis.


Godaste Banana split jag ätit fanns på Double Coffee i Riga.


Lettiska katter som njöt av det fina vädret. :)


Rigas hamn.


Rigas hamn.


Rigas hamn.


Fiskmåz.


Lego i Rigas hamn.


Oväder med blixtar och dunder under natten på vägen hem till Stockhom igen.

Lördagen spenderades i Stockholm på Gröna lund. Tyvärr har jag inga bilder därifrån, men jag kan stolt meddela att jag åkte Katapulten eller vad den heter. Som fritt fall, men den skjuter upp en i en himla fart också? Roligt! Det var förresten Emanuel som övertalade mig att åka den. Creddddd! vi åkte också nya berg-och-dalbanan Twister. Den var ryckig.

En rolig notis; jag fick komplimanger för mina snygga tatueringar. Jag har inga tatueringar. Jag ska visa er någon dag vad detta handlade om... ;)

Jag får återkomma imorgon. Ha det gött!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0