Nyårslöften

Hej allihopa, det var ett tag sen. Jag suger, I knooow.
Men jag tänkte att vi idag skulle prata om nyårslöften. Jag har aldrig tidigare i mitt liv brytt mig om dem, men detta år har jag faktiskt avlagt ett. Jag lovade att jag skulle sluta ha så mycket road-rages. Det vill säga; ag ska sluta vara så arg då jag kör bil, och helt enkelt inse att alla kan inte vara lika bra bilförare som mig. Dock är det jobbigt då de andra förarna utsätter alla andra för fara, då de kör som helidioter, most of the time. Men ja, jag ska helt enkelt lugna ner mig bakom ratten.

Då undrar vi ju såklart; hur har det gått? - Jo, det går ganska bra. Än så läge har jag bara haft två allvarliga utbrott, men med mycket mindre svordommar och fula ord än vanligt. :D Så jag har lyckats lugna ner mig, även om jag inte precis är zen. Men det ger sig nog med tiden. :D

Tänk om folk bara kunde följa trafikregler samt använda blinkers. Då skulle mitt liv gå mycket smidigare.

För att gå in på något trevligare; dessa skor står högst upp på min önskelista just nu, men de var då inte billiga direkt. Över 2000 kronor kostar dem, but they are sooo pretty! kika bara!


HAHAHAHAHA, fan vad liten bilden blev.. FAIL! Ni får kolla på länken istället:
http://www.brandos.se/lola-ramona/jenny-2610-blk/a19251
Enjoy! :)

Jag får ta mig i kragen och göra lite mer HanaPee, d.v.s ta bilder med camen så det blir lite livligt här. JAJEMENSAN!

Tills dess, må bezt.
Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0