Prismor.

God kväll allesammans!

Jag får be om ursäkt för att denna uppdatering kommer så sent. Det var tänkt att jag skulle lägga upp detta efter att jag blev klar, men annat kom in the way. Därför så ska jag sammanfatta hela dagen i ett inlägg istället. :)

Dagen började mycket trevligt med att jag och Robin åkte ner till stan för att fika på mitt favviscafé Waynes. Det blev dock lunch/fika med Ceasarsallad till mig och lasagne till Robin. Sedan en liten morotskaka på det. :) Efter det ville jag spana på lite jeansskjortor. Oscar hade så snällt tipsat om att det fanns fina på Dressmann, vilket det gjorde! :D Och på rea dessutom! Passade perfekt! :D Så jag fick en ljus fin jeansskjorta som jag får visa upp en annan dag. Poängen är att den ska vara stor, så att man kan ha tights under, och ett skärp i midjan. :) Därför var det bättre än bäst att handla den på en herraffär. :) Tack Oscar för tipset! :D Du får bli min personal shopper! :D

Då vi kommit hem igen så pimpade vi vår fina balkong med lite extra bling-bling. :) I höstas var jag och mami på en loppis där vi fyndade en massa fina prismor som kommer ifrån gamla kristallkronor. Det fanns alla möjliga färger och former och jag har nu byggt ihop dem till fina hängande dekorationer. De hängde vi upp och såhär ser det ut:







Fint va? :) Jag tycker att det är jättefint i alla fall, verkligen något för den som gillar solkatter. ;) Ett god idé för er pyssliga själar. Man kan ju liksom bygga dem som man vill, bara man har en tång och lite ståltråd. :) Jag blandade lite olika färger och former också, sådant gillar jag. :)

Efter det så tog jag en välbehövlig tupplur i soffan, och därefter så var det dags att göra oss klara för bion. Jag och Robin hade bestämt oss för att gå och se "Brides maids". Den var jätterolig, precis som den lovade. :D



Den borde ni gå och se, verkligen jätterolig! :D

Oh, just ja! :D Innan vi gick på bio så åt vi på vår favoritrestaurang när det gäller kinamat; Backinh! :) Hehehehe, de känner igen oss där. ;) Inte alls så att vi brukar beställa hemkörning ofta eller så.. Inte alls... Hehehe... Så vi har haft en himla superdag idag! :D Favvofika, favvomiddag och en jättebra biofilm! :) Den bästa starten på helgen som man kan tänka sig! :D Nu sitter vi här med varsin laptop i knät och nördar på våra egna håll.

Ni får påminna mig om att visa upp skorna, och jeansskjortan snart.

Nu tänker jag byta om till min fina sov-outfit och chilla. God natt!

Peace&Love!

/El Hjorto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0