Kräftskiva.

Hejsan!
Ojsan, det blev visst sent igår... "Imorse" vaknade vi klockan halv två, sinnessjukt! Vi gick hem från stan igår, det var inte roligt för mina fötter. Jag var barfota i mina högklackade skor från London, och fick skavsår. Aldrig roligt. Idag får de vila i enbart strumpor. Stackars fossingar...

Nåväl, nu tänkte jag dela med mig av bilder från gårdagen. :) Enjoy!


Vi hade köpt en påse fest. Ingen fest utan en påse fest!


Fina kräftdekorationer måste man ha!


Kräft-Magda.




Kräft-hjort!


Charmen är aktiverad!


Ere fest?


Emanuel med sin stackars punkterade ölburk. Den ramlade ner på marken och fick ett hål i sig. :( Stackarn.


Sedan skulle han öppna den, och dricka genom hålet då. Ja, ni vet, fysikens lagar och sådär...


Det gick rätt bra...


Vackert.


Vi kom hem och bytte om för en sväng på krogen. Skål!

Mycket trevlig kväll måste jag säga! Det blev nattmat på Max också, i vanlig ordning. Gött. Mos.

Det blir nog tyvärr ingenting speciellt av resterande dagen. Lite middagsmatlagning och kanske en filmkväll bara. Ni som inte ska jobba imorgon kan ju i alla fall svänga era lurviga. :) Trevlig helg!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0