Kernel Season's

Kernel Season's popcornkrydda, again!
Jag kan inte understryka tillräckligt mycket hur bra detta är! Så gott! Så gott, att jag valde att föreviga mitt ansikte, med dess ansikte! :D










Chocolate Marshmallow!

Nu skall jag sätta denna krydda i verket. Popcorntime!

P.S. Jag städade, ifall ni tvekade. Dammsög upp all jord som katterna sprätt överallt från deras lilla låda med kattgräs. Jag planterade nytt kattgräs åt dem, det brukar de gilla. Om det bara kommer en massa soldagar nu så har de högt gräs att äta på nolltid! :D Så nu förtjänar jag lite popcorn! :) Inga chips eller godis här inte. I don't do that anymore...

Peace&Love!

/El Hjorto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0