Fredag!

Hej allesamman! :)
Glad fredag på er! Idag nalkas som sagt kräftskiva, och jag och Magda håller på att jobba i köket. Kräftorna är snart klara, pizzabullarna är bakade, och den sista plåten med Västerbottenmuffins står i ugnen. Här har ni receptet: http://www.recept.nu/1.239445/recept.nu_redaktionen/forratter/agg_mejerier/vasterbottenmuffin

Vi ska fixa lite baguetter också, sedan bege oss iväg. Jag återkommer med bilder, förhoppningsvis. :)

Nu till något annat trevligt. Igår fick jag höstkänsla, och letade runt på mina favoritsidor efter lite schysst inspiration inför hösten. Här kommer några godingar som jag hittade:



Jag skulle gärna ha ett par boots-liknande skor, som de i övre vänstra hörnet, som jag provade på Scorett. Tyvärr var de inte särskilt sköna. Jag får se. :) De klämde liksom på tårna, inte behagligt. Ovanpå tårna alltså, inte för att de var för små i storleken, ganska skumt.

Nej, nu ska jag bege mig, ville bara slänga in ett inlägg nu under dagen, för jag hinner nog inte uppdatera ikväll.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0