Dagens 'fit

What's up guys?

Det var meningen att jag skulle slänga upp detta inlägg tidigare ikväll, men det hanns inte med. Vi åkte iväg till Selångers Marknad och tittade på ALLT onödigt som finns mellan himmel och jord. Jag vet inte vad som är min favorit, allt godis eller väggklockorna med utvikningsmodeller på.

"Vad är klockan?"
"Åh, kolla bara på visarna i hennes rövhål."

Charmerande.

Ja, men åter till moi! Jag slängde ihop en vad jag tyckte var en smart utstyrsel:



Söta fläckiga/prickiga tights som jag fått från kära mami, långt linne á la BIKBOK och en cardigan från H&M. Och så söta ballerinaskor till det. Det var varmt då vi åkte (ni ser ju den strålande solen i bakgrunden) så jag tänkte att en cardigan räckte. Dock blev det lite kallt framåt kvällen, så jag började frysa. Då jag satte mig i bilen visade den dock att det var 14 grader ute, och det är ju inte alls kallt. Jag tror att det känns kallare när solen gått ner.

Nåväl, enkelt och mysigt. Och snyggt. Mitt ansiktsuttryck är ännu snyggare. Mästaren på miner! Det är hjort det.

Mjaaa, men nu ska jag dra mig tillbaka i soffan, kanske poppa lite popcorn. Eller äta en låda nektariner. Älskar nektariner! Och just nu är de som allra godast! <3

Peace&Love!

/El Hjorto


Kommentarer
Postat av: Jessie (den anonyma hjorten)

Du är snygg. Ska vi gifta oss? Imorgon? Jag bokar kyrka och präst.

2011-08-20 @ 20:25:08
Postat av: The original Hj0rt!

If you like it then you better put a ring on it.........



NÄRÅ, såklart jag vill gifta mig med dig! :D:D:D:D Men really? Med den där ihopsnörpta munnen? Jag är i alla fall cool...

2011-08-22 @ 21:48:37
URL: http://broderhjort.blogg.se/
Postat av: Den anonyma hjorten

Du är både cool och snygg! Vi kommer få så vackra barn <3

2011-08-24 @ 21:06:17
Postat av: Hj0rt

Det tror jag fan på! :D <3

2011-08-24 @ 22:24:35
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0