Skärtorsdag och Spice Girls.

Glad påsk allesammans! :D

Idag åkte Robin på roadtrip ner till the Götet där han ska spendera helgen med sina peeps. Därför hämtade jag med mig våra kära katter Yuki och Chili (the stads-katz) hem till mina föräldrar för påskfirande. :)
Påsken är en himla trevlig högtid tycker jag. Först och främst för att den infaller i samband med min födelsedag. För det andra är den alldeles i början av våren och solen kommer fram igen. För det tredje hör det till att äta sig proppmätt på godis. Göttmos! :D Och så får man ge bort påskägg, det tycker jag om! :) Innan jag åkte till Robin idag så tog jag en sväng på Citygross, för jag vet att de har en speciell godissort som Robin älskar på lösvikt. Ni vet de här coccoslakritsarna i Engelskt konfekt? De gula och rosa, runda sakerna som ser ut som ögon? Haha. x) I alla fall, Robin älskar dem, och på Citygross har de enbart dem, och på lösvikt. Så jag tänkte fylla ett påskägg med bara sånna åt honom. Då uppstod ett problem: Citygross har gömt sin lösviktshylla??!? :o Jag blev mäkta förvånad när de gjort om hela godisavdelningen, och lösviktsgodiset var borta? Eller mycket väl gömt. Det fanns en uppsjö av påskharar och ägg i choklad och allt det där ni vet, men inget vanlig lösgodis? What's up with that? Nåväl, jag hittade dock trepack med Toffifee! :D Det älskar vi båda två, så det fick bli bra. :) Dock fick den inte plats i något ägg, men det gjorde nog inte så mycket. ;)

För övrigt så är det ännu mindre tid kvar tills Londonresan! :D Jag sitter här och peppar med Spice Girls, nostalgi på hög nivå! Haha, jag önskar jag hade en likadan klänning som Geri, ni vet den med Union Jack på? ;) Det vore något det.. Min favorit var alltid Mel B, dock. Hon har ju piercing i tungan, det var supercoolt. Och snyggast hår. Och hade alltid leopardmönstrat. Hon var coolast, helt enkelt.

Sådär, nu har jag delat av mig av mitt tankesnurr. Jag tänkte bjuda på en bild också, för att piffa upp lite. :) Ni ska få kika på en utav bilderna från mitt och Marias fotoprojekt.


Oredigerad och sådär. Jag skulle bli en bra docka. Har ni tråkigt kan ni börja producera små fan-dockor.
The Hjort-doll, a must-have in every toy-chest!

Åh, så fabt! ;D

Ha nu en härlig påsk allesammans!

Peace&Påsk!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0