Dagens Pömp/Dömp

Dagens Pömp/Dömp går till vår vernissage som vi hade igår.
Jag tänker Pömpa vår utställning och oss själva för att vi är så kick-ass duktiga! :D Hurra!



Sedan vill jag Dömpa omständigheterna under vilka vi fick hänga vår utställning. Extrem platsbrist och förbud mot att hänga som man ville. Jag är lite besviken över att jag inte fick hänga mina gruper om 3, då det fanns plats till att göra det. Istället blev det bara ett kluster, då s.k. "experter" ska bestämma.



För övrigt försov jag mig med en och en halv timme imorse. Det var ju inte direkt en höjdarstart på dagen. Angående vädret så kan jag beskriva det som "Londondimma". Spooky.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra av. Förmodligen gaska upp mig med lek i Photobooth och räkna matte. Stay tuned.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0