En liten shoppis.

En liten shoppingrunda blev det idag på Birsta City med Magda :)
För min del blev det en jättesöt sjal från SIX med segelbåtar på ^^ Den var dessutom på rea, och det tackar man ju aldrig nej till! :) Det blev även en söt kjol från H&M (Vad annars? ;]) med hjärtan på, samt ett par skor! :D Uggs-ish från Din Sko, svarta med snörning i bak. Personligen har jag aldrig tyckt att Uggs är snygga, jag tycker att de ser ut lite som space-boots, men i vilket fall som helst är de jättesköna! Dessutom, om man i övrigt har en jättesöt outfit kan det bli lite gulligt med sådana stövlar till. Så det tänkte jag sikta på. ^^


Name it-maskoten var framme och delade ut ballonger till alla barn. ^^



Jag och Robin har för övrigt varit hundvakter idag också, till Robins mormors tre busiga hundar. Det är två stycken Shetland Sheepdogs samt en liten Chihuahua. ^^


"Onda ögat" ;)


Lillgubben! Sötnos indeed! :D


Pussgurka! :*

Nu blir det nog lite chips tror jag. ;)

Hoppas alla får en bra kväll! :)

Peace and love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0