En liten notis...

Om att idag har jag till stor del inte gjort någonting alls, vilket är jätteskönt! :D
Jag sov tills klockan var halv1-1 någon gång, då ringde nämligen Magda. Jag klev upp, gjorde mig i ordning och sedan hämtade hon mig och vi åkte och käkade lite skräpmat och pratade (mycket om illrar!) :D Sedan begav vi oss till jobbet.

Nu har jag kommit hem och sitter här med vår lurviga Norska skogskatt Bert kurrandes i mitt knä. :) Det blir varmt och mysigt om benen vill jag lova! :)

Dagens lista blir en liten musiklista tänkte jag.
5 låtar som är aktuella för mig just nu:

Plats nummer 5: Lady Antebellum - Need you now. (En låt jag inte alls tycker om, men ofrivilligt fick höra på jobbet.)

Plats nummer 4: Shakira - Waka waka

Plats nummer 3: Lady Gaga - I like it rough

Plats nummer 2: Hoobastank - Inside of you (Take a listen, den är jättebra! :D)

Plats nummer 1: Jimmy Eat World - Here it goes (Ett av mina absolut favoritband med en mycket glädjespridande låt det är svårt att inte dansa till! ;))

Hoppas alla haft en lika skön dag som jag! ^^

Peace & Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0