Beautiful day!

Hej alla glada! :)

Idag är det stråålande väder, vilket får mig på stråålande humör! :D Solen skiner, det är varmt och skönt. Man skulle kunna tro att det fortfarande är augusti! :) Den enda nackdelen me såhär fint väder på hösten är att det får mig att vilja bada. :( Jag tycker så mycket om att bada, och när det är soligt och varmt vill jag inget hellre än att åka till stranden för sol och bad. Tyvärr kan jag ju inte det nu, det är ju alldeles för kallt i vattnet. Men men, jag ser fram emot nästa sommar. :)

Strålande väder indeed! :D


Dock ser man på träden att de börjar få sina höstfärger :)

Idag har jag två stycken "dagens" till er :)
Dagens middag: Stinas kyckling med ris och spicy gräddsås.
Dagens lista:

5 tillfällen då man absolut INTE bör skratta:

Plats nummer 5: Åt en katt. (De känner det på sig, och tar mycket illa upp om man skrattar åt dem, även om man inte menar någonting illa. Och det är elakt mot de stackars sötnosarna.)

Plats nummer 4: I en kö. (Vem som helst i kön kan ta illa upp och bli förbannade xD)

Plats nummer 3: Under någon form av uppträdande. (Som då inte är menat att vara komiskt)

Plats nummer 2: Under ett barns uppträdande. (Föräldrarna blir mäkta förbannade)

Plats nummer 1: I kyrkan. (Speciellt inte under en begravning!)

Annars tycker jag att man ska skratta så ofta man kan, alla tycker om en glad och charmig person! :)


Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0