Uppe med tuppen!

Tjena!
Ibland lönar det sig att gå och lägga sig halv tio på kvällen. OKEJDÅ, det lönar sig alltid att lägga sig tidigt på kvällen, förutsatt att man ska kliva upp tidigt på morgonen dagen efter. Men här sitter jag, tjugo i sex på morgonen, har ätit frukost och är redo att duscha. Vilken senasation! Jag vaknade flera gånger under natten också, pigg som tusan. Vid tre och fyra osv. Dock tyckte jag att det var liiiite väl tidigt att kliva upp, så jag väntade tills klockan ringde vid tio över fem. (Egentligen stod det halv sex på klockan, men jag har ställt in den att gå tjugo minuter för tidigt, liksom en inbyggd snooze-tid. Det är underbart smart! :D)

Nu bjussar jag på en bild på en av våra katter, vårt yrväder Bert (Nej, det var inte vi som döpte honom, dear lord!), som här visar ett ypperligt exempel på hur trött jag egentligen är på morgonen, då han somnat i en sko.




Nu ska jag bege mig mot duschen.
Ha en bra dag everyone! :)

Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0