Termosmuggar

En fantastisk uppfinning! En termos är för stor för att ha sig till skolan, på stan etc. Men termosmuggar är ju perfekta! Himla trevligt! Ja, jag skulle bara uppmärksamma det. :)

Idag hämtade jag ut mitt paket från H&M! :D Ett mycket litet paket, det innehöll ju bara tröjan jag tidagre visade. Den satt jättebra och var verkligen hur mysig som helst! :) En riktig goding i höstmörkret.

Ja, jag är himla tråkig idag. Jag känner mig fortfarande hängig, det segar ner mig tyvärr. Men det ser vi förbi! ^^
Imorgon väntar skolan en sväng sedan jobb direkt efteråt, så det blir nog en ganska tidig kväll för min del. Men nu ska jag gå och mumsa i mig lite gurkstavar med dip. ^^

Ha det bäst!

Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0