SNÖ!

That's right! Första snön har kommit hit till Västernorrland nu. Kul, men inte om man inte satt på vinterdäcken än, hehe. Men tur har ju jag som har världens bästa pappa som bytte igår kväll! :)

MEN! Jag glömde säga till då jag blev med vinterjacka! Det blev den jag visade, fast den gråa. Tänk att de var i princip slut då jag kom till Stadium, fast jag kollat ett par dagar innan att de fanns på just den Stadiumaffären. De svarta fanns bara i storlek XL, och det fanns en grå och den var i M. Tur hade ju jag att jackan faktiskt passade himla bra! :D Så den blev det, och jag är asnöjd! ^^ Men nu nr det börjat bli kallt är det perfekt att börja använda den. :)

Jag har ett litet tips på något ni borde kolla upp idag, förresten. Idag kom det en föreläsare som kallar sig Håkki till skolan. Det är en kille som heter Tomas och kommer från Ljungaverk som har gjort en hel del helfräcka saker! ;) Verkligen beundransvärt. Han pratar mycket om att man inte ska skämmas för att man kommer ifrån landsbygden, och det ligger mycket i det. Kolla in hans hemsida och läs själva; http://haakki.com/
Enjoy!




Ha det gött!
Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0