Lite metalliska godbitar

Hej alla glada!

Idag har varit en relativt händelselös dag.. Vek en liten pappersbåt av ett Marianne-papper. Den blev mycket uppskattad. Coolt att kunna imponera med mina papper-vikarskillz! :D

Idag tänkte jag bjuda på lite metalliska godbitar från H&M. Jag tycker ibland att maffiga accessoarer verkligen kan bli pricken över i, om man som jag oftast har en ganska lugn outfit. Mystjej, helt enkelt.

Är ni redo? Here we go!


Maffiga, läckra ringar. De är dessutom på rea nu, enbart 19.90. Skynda! Fynda!




Jag råkar tycka att det är väldigt snyggt att blanda alla metallfärger på en gång, så dessa föll ju mig i smaken på dirren! :D




Jättefint halsband med en uggla! :D Jag såg det redan i katalogen och förälskade mig i det, men har ändå inte köpt det ännu. Är grymt sugen! :)




Sist men inte minst: BERLOCKER! Det finns nog inget sötare än ett riktigt berlock-armband tror jag :) Kan inte bli för många berlocker på en kedja heller! ;)


Ha det bäst!

Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0