Inför vintern...

Hej alla glada!

När jag var på Stadium här om dagen såg jag att de fått in alla stora, mysiga vinterjackor och då blev jag så himla sugen på att köpa en till mig själv, en ny. Den vinterjackan jag har nu är en dunjacka från just Stadium, och den är jättebra, jag älskar den. Tyvärr så är det en nackdel; den går inte ner över rumpan. Det gör en sån himla stor skillnad värmemässigt om jackan är lång eller "vanlig". Så nu är jag lite på jakt efter en lång. ^^ En annan sak med min befintliga är att när jag tvättade den i vintras så blev den förstörd p.g.a att torktumlaren i tvättstugan är gammal och inte torkade den helt torr så dunet klumpade ihop sig! Åh, jag var så arg då så hade jag träffat på värden hade jag skällt ut honom efter noter och tvingat honom att betala en ny jacka. Så kändes det i alla fall.
MEN, nu surfade jag runt på Stadiums hemsida och snubblade över denna goding. Den är inte dun utan syntet, så då slipper man alla tvätt-svårigheter, vilket är mycket uppskattat hos mig! :D



Himla mysig den ser ut! ^^ Jag ska åka och kika på och eventuellt köpa den på fredag.


Hoppas alla haft en bra helg.

Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0