Hej torsdag!

Skola hela långa dagen och skrivarkrångel, IGEN! Dock har den nog gått och fått en stroke eller dylikt, är mina tankegångar. Den typ dog helt. Inte okej! Vi som skulle bomba ut alla bilder från fotomarathonen. Vilket konstigt ord det blev, fotomarathonen. Marathonen... Säger man så? Äh, det kan man säkert! :)

Nu gör vi ett nytt försök med bilderna här alltså, håll tummarna!



HURRA!
Det fungerade! Precis nu nä jag satt och slet mitt hår och undrade varför bilden inte dök upp, så ploppade den upp!
Så eh, ja. Där har ni den omtalade bilden. Mighty! Jag diggar den skarpt! :D

Tröja från H&M
Jeansleggings från H&M
Uggs-ish från Din Dko
Sjal från Six

Och så bjuppar jag på en charmerande, rar flicka som är något frustrerad på att skrivaren fick en stroke, trots att hon tagit så bra hand om den och fyllt på papper samt bytt ut den gula toner-patronen. Inte ett helt lätt jobb, det är stora grejer vi snackar om här. Patronerna alltså. Till skrivaren.



Does that make me craaaaaazyyyy ????


Nej, nu drar jag mig tillbaka och påbörjar helgen!
Ha en underbar helg alla godingar, det tänkte jag ha! :D

Peace&Love
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0