Fyra bugg och en coca cola...

Haha, ah fast, ne. En coca cola bara. Kall burk=kall cola. Jag älskar logik! :)
Det har sannerligen varit en lång dag, denna onsdag. Idag var jag i skolan hela dagen fast jag egentligen inte behövde, men jag tänkte att jag kanske skulle få lite matte gjort. Fick jag det? - Självklart inte. Nedrans facebook och kaffe och andra distraherande tingest! hehehe.

Föreläsning idag! "Ringar på vattnet", sjukt sorgligt. Reine Carlsson, brandman som medverkade vid Göteborgsbranden, den på discot, berättade. Han berättade även om andra hemska olyckor, väldigt tungt men bra att lyssna på.

Sedan fick jag stå i det kalla regnet och vänta på bussen som var försenad! D: Hualigen! Dock kom den till slut och jag kom till jobbet i tid. Fast jag hann inte äta någon middag tyvärr. Så nu sitter jag här, hungrig och trött i kroppen och knoppen. Det ska vi snart lösa med lite mat (spaghetti, eh, va?) och sedan sängen.


Förresten, kommer ni ihåg när det fanns tuggummin som hette bugg? De fanns i rosa, röda och gröna förpackningar, smakade olika. Väldans goda! Jag saknar dem! Jag saknar mycket från 90-talet. Aqua, Spice Girls, bugg... Ryska posten? Nej men nej! :D

Nu får ni ha det så bra allihopa! Imorgon är det discotorsdag! You better believe it! :D

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0