Bowling

Hejsan!
Jag vet att jag lovade en till höstbild, och den kommer. Saken är den att kortläsaren på skolan ville inte fungera, så vi kunde inte föra över Marias bilder till datorn. Typiskt alltså. Ett nytt försök får göras till veckan! :)

Igår hade jag en trevlig dag, jag, Robin och Emanuel var på Birsta en snabbis och handlade lite presenter. Senare på kvällen hade min gymnasieklass en liten mini-reunion med fredagsmys-middag på härliga Min Palace! :) Supergott och trevligt sällskap, även om inte hela klassen kunde komma.

Idag har jag tyvärr känt mig hängig och nere, jag tror jag håller på att bli sjuk igen. :/ Men det ska vi strunta i, för ikväll ska vi nämligen iväg ett gäng och bowla! :D Det tycker jag är superkul, och jag har det dessutom i blodet, eftersom både min mami och papi är bowlare. ;D Vi tar och käkar på bowlinghallen också, de har supergod mat där! :9 Jag som är hungrig och allt. (Som vanligt, haha! ;))


Jag körde på en lite rockig stil med håret idag, med ett jättefint hårband från Kappahl, tror jag att det var. I vilket fall har de likadana på H&M, vet jag. :)



Hoppas alla får en superkul lördagskväll!

Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0