Alla hjärtans dag-tjoffs

Ja, denna komerciella dag som bara återkommer varje år, kan man tänka sig?
Haha, ja jag tycker det är löjligt, även fast jag har någon att fira med. Jag firar inte det, för det känns så löjligt och krystat att man ska vara romantisk och visa sin kärlek just den 14:e Februari. För all del ska man mysa och visa sin kärlek för de man tycker om, men det kan man göra när helst man behagar. Det tycker i alla fall jag.
Däremot finns det en grej med alla hjärtans dag som jag tycker ypperligt mycket om; geléhjärtan! 8D Gott som tusan! Visst, det är enbart socker och glukos, men ack så tilltalande för smaklökarna! :D

Men jag hade en mysig alla hjärtans dag ändå, även om vi inte firar, så tro inte att jag är bitter ensamvarg x'D

Hur som haver, tänkte jag att dagens lista får handla om 5 positiva saker med Alla hjärtans dag:

Plats nummer 5: Den inträffar endast en gång per år, så att blomster-, gosedjur-, kort- och godisindustrin inte exploderar av överbelastning.

Plats nummer 1: Geléhjärtan.

Yes, that's all I've got. x'''D

Blir bättre nästa gång, lovar :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0