Jag vill bara understryka...

Att jag verkligen inte är en bloggare.
h3h3h3...

The Game.
Nej, jag skojar ju bara! D:

Men när jag ändå är här så kan jag ju ändå ta upp en sak. Har ni tänkt på att när man träffar människor på krogen, så påpekar de alltid att man är så "fin". Just ordet "fin". What's up with that?! Hur kommer det sig att när folk festar, så är den enda komplimangen de kan komma på "fin"? Sannerligen intressant måste jag säga.
"Åh, du är så fin!"
"Shit, vad fin du är!"
"Du är den finaste jag sett på länge" osv

WHAT THE FUCKING FUCK is that all about?

Om alkohol ska radera hela ordförrådet, varför då behålla just ordet "fin"?

Bara något jag kom att tänka då jag var ute och firade SOFIAAA ( el segundo Broder Hjorto ) då hon fyllde 18 hela år, HURRA HURRA! Det var en nedrans trevlig kväll, för övrigt.
Det gjordes en vacker liten sång-video på förfesten också, som, om jag lyckas få tag i den, nog lägger in här någonstans. För alla vet ju att det är kul att skämma ut sig ?

Jag ska även börja med en ny grej, nämligen att göra en liten lista såhär på slutet. Är ni beredda? OKEJ GREAT! För här kommer det en då;

Dagens lista över olika hemska former av rosa:

1. Foppatofflor

2. Diverse sanitära objekt såsom diskborstar, dammvippor, diskhandkar osv.

3. Stearinljus

4. Julgranar

5. Accossearer



Där har vi det.
Hjort-power, over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, angående ordet "fin" så tror jag "fyllon" inte vill säga något för vackert då eller för fult, så det blir fin, typ lite mitt i mellan x)

Men jag håller med dig, fin är ett tråkigt ord ;P

2009-11-23 @ 17:35:32
URL: http://lawrenceamante.blogg.se/index.html
Postat av: Petra

Svar: Hah, det kanske är så det ligger till! :O Men i så fall kunde de i alla fall ha använt något mer färgglatt adjektiv såsom "trivsam". That would really make me laugh.

2009-11-23 @ 17:41:55
Postat av: Jonna

Jag gillar min rosa diskborste, OKEJ!?

2010-01-18 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0